Opći uvjeti

1 – Dolasci / Odlasci

Dolasci

Molimo da nam dostavite najbolju procjenu vremena dolaska. Prijava se vrši od 16:00 do 21:00 sat. Ako gosti dođu ranije, potrudit ćemo se pohraniti njihovu prtljagu dok ne uđu u svoju sobu, ali ne možemo biti odgovorni za bilo kakav gubitak ili štetu. Za dolaske nakon 21:00 molimo da nas unaprijed obavijestite kako bismo vidjeli kako najbolje olakšati dolazak.

Odlasci

Na dan odlaska gost ima pravo napustiti smještaj tek nakon što osoblje pregleda prostorije i uređaje, kako bi se uvjerio da nije nastala nikakva šteta na imovini. U slučaju štete, ista se naplaćuje po punoj cijeni imovine.

Kao opće pravilo, odjava se treba obaviti prije 11:00. Ako gosti žele, ovisno o raspoloživosti, pokušat ćemo pohraniti njihovu prtljagu na našoj recepciji, ali ne možemo biti odgovorni za bilo kakav gubitak ili štetu.

Prijava i odjava izvan dogovorenog vremena bit će dopuštena pod uvjetom da su sobe slobodne i ovisno o raspoloživosti, mogući su dodatni troškovi.

Ukoliko se odlučite da Vaš ugovoreni boravak prekinete ranije, dužni ste platiti cijelu rezervaciju boravka.

2 – Domaćinstvo

Janja Gora Experience jamči optimalne higijenske uvjete u objektima, sa svojim specijaliziranim osobljem za čišćenje koje provodi temeljito čišćenje i dezinfekciju prije dolaska gostiju i nakon njihovog odlaska.

Boravak duži od 3 noći uključuje promjenu posteljine i ručnika svaki treći dan.

Čišćenje i pospremanje kuće za odmor, kao i iznošenje smeća za sve vrijeme njena korištenja dužnost su gosta, a na zahtjev i uz nadoplatu pružamo uslugu čišćenja.

3 – Uljudnost prema drugima

Molimo da poštujete privatnost ostalih gostiju i njihovo pravo na odmor. Iz tog razloga molimo da ne radite buku prije 9:00 ili nakon 23:00 sata. Zabave su strogo zabranjene osim ako nisu dogovorene.

Pušenje nije dopušteno unutar objekta.

Molimo da ne ostavljate upaljene klima uređaje dok niste u apartmanu, niti ih koristite uz otvorene prozore i vrata.

4 – Odgovornost

Prilikom izlaska iz objekta zatvarajte sva vrata i prozore radi vlastite sigurnosti. Nismo odgovorni za štetu koju prouzrokuju gosti, gubitak, krađu ili nezgode unutar ili izvan objekta, niti smo odgovorni za imovinu gosta, ali ćemo učiniti sve što je u našoj moći da istu zaštitimo i upozorimo gosta o mogućim opasnostima.

Bazen koristite na vlastitu odgovornost, djeca neka budu pod nadzorom odrasle osobe.

5 – Naša prava pristupa

U objekt dolazimo samo na poziv i uz dopuštenje gosta, osim u slučaju kada postoji opravdana sumnja da objektu ili imovini gosta prijeti opasnost, kao i kada postoji opravdana sumnja na kršenje pravila kućnog reda. Uz usluge čišćenja i promjene posteljine i ručnika, naše osoblje ili tim za održavanje će možda trebati pristupiti vašem objektu ako dođe do nepredviđenog problema, istražiti pritužbu koju ste podnijeli ili obaviti određene rutinske provjere nekretnine. Ako se to dogodi, dat ćemo sve od sebe da vas unaprijed obavijestimo o datumu i vremenu kada ćemo trebati pristup.

6 – Naše pravo na otkazivanje smještaja

Bezuvjetno otkazivanje smještaj sa naplatom cjelokupnog iznosa moguće je ako se gost ne pridržava kućnog reda i remeti mir, ponašanje gosta ugrožava sigurnost naših posjetitelja ili našeg osoblja ili su protiv gosta upućene pritužbe zbog neprihvatljivog ponašanja.

Osobama koji nisu gosti iznajmljenog smještaja nije dozvoljeno noćenje, cjelodnevni boravak ili korištenje inventara bez dopuštenja domaćina, u protivnom će smještaj biti otkazan svim gostima.

7 – Događaji izvan naše kontrole

Nećemo biti odgovorni za bilo kakvo neispunjavanje naših obveza prema ovim odredbama i uvjetima uzrokovano događajem izvan naše kontrole.

Događaj izvan naše kontrole znači svaki čin ili događaj izvan naše razumne kontrole, uključujući, bez ograničenja, požar, eksploziju, oluju, poplavu, potres, slijeganje tla, epidemiju ili drugu prirodnu katastrofu, štrajkove ili industrijske akcije trećih strana, teroristički napad ili prijetnju terorističkog napada, rata ili prijetnje ratom, građanskih nemira, pobune, invazije ili kvara javnih ili privatnih telekomunikacijskih mreža.

8 – Razno

Gosti ne smiju koristiti objekte u komercijalne ili nemoralne svrhe.

Janja Gora Experience zadržava pravo izmjene informacija sadržanih na svojoj web stranici za online rezervacije u bilo kojem trenutku te je jedini vlasnik njezinog sadržaja.

U slučaju da su gosti zatražili određeni objekt, potrudit ćemo se ispuniti njihove želje, ali zadržavamo pravo promjene prvotno dodijeljenog objekta.

Ovi uvjeti i odredbe regulirani su hrvatskim zakonom, a za eventualne sporove koje nije moguće riješiti dogovorom i mirnim putem nadležan je Sud u mjestu sjedišta davatelja usluge.

9 – Pravila otkazivanja i dani povrata

Pravilo otkazivanja rezervacije 30 dana prije dolaska potpuno je besplatno, a povrat biti će izvršen u roku od 15 dana natrag na karticu gosta.

10 – Ako imate problem ili pritužbu

Trudimo se da su naše nekretnine najboljeg standarda. Međutim, ako imate problem sa objektom koji ste odabrali za svoj odmor, molimo da nam date priliku da ga riješimo što je brže i učinkovitije moguće, te nas odmah kontaktirate putem telefona +385 98 1751 283 ili e-maila info@janjagoraexperience.hr

11 – Pravna obavijest tvrtke koja pruža uslugu i pravo gosta na podnošenje pisanog prigovora

Pružatelj usluga je trgovačko društvo REMI USLUGE d.o.o., OIB 77342136891 nalazi se na adresi Janja Gora 166B, Janja Gora (Plaški).

Pravo gosta je podnošenje pisanog prigovora Trgovcu sukladno važećem Zakonu o zaštiti prava potrošača (članak 10. Zakona/ Zakon o zaštiti potrošača) i to na poštansku adresu pružatelja usluga ili na adresu elektronske pošte info@janjagoraexperience.hr

Zakonski rok za odgovor na pisani prigovor iznosi 15 dana.

12 – Mjesto pravne nadležnosti

Mjesto pravne nadležnosti za slučaj pravnog spora između Kupca i Trgovca je Trgovački sud u Karlovcu. Unutar EU također je moguće  izvansudsko rješavanje sporova i putem ODR platforme/ Online Dispute Resolution | European Commission

 

Uživajte u svom boravku!

Janja Gora Experience team

 

Terms and conditions

1 – Arrivals / Departures

Arrivals

Please provide us with your best estimate of arrival time. Check-in is from 4:00 PM to 9:00 PM. If guests arrive earlier, we will try to store their luggage until they are in their room, but we cannot be held responsible for any loss or damage. For arrivals after 9:00 PM, please inform us in advance so that we can see how best to facilitate your arrival.

Departures

On the day of departure, the guest is entitled to leave the accommodation only after the staff has inspected the rooms and appliances to ensure that there has been no damage to the property. In case of damage, the full price of the property will be charged.

As a general rule, check-out should be before 11:00 AM. If guests wish, we will try to store their luggage at our reception, subject to availability, but we cannot be held responsible for any loss or damage.

Check-in and check-out outside the agreed time will be permitted provided that the rooms are free and subject to availability, additional charges may apply.

If you decide to terminate your contracted stay early, you are required to pay the entire reservation fee.

2 – Housekeeping

Janja Gora Experience guarantees optimal hygiene conditions in the facilities, with its specialized cleaning staff performing thorough cleaning and disinfection before guests arrive and after their departure.

Stays longer than 3 nights include a change of bed linen and towels every third day.

Cleaning and tidying up the holiday home, as well as taking out the trash for the entire duration of its use, are the guest’s responsibility, and we provide a cleaning service upon request and at an additional cost.

3 – Courtesy of others

Please respect the privacy of other guests and their right to rest. For this reason, please do not make noise before 9:00 AM or after 11:00 PM. Parties are strictly prohibited unless otherwise agreed.

Smoking is not allowed inside the facility.

Please do not leave air conditioners on while you are not in the apartment, or use them with open windows and doors.

4 – Liability

When leaving the facility, close all doors and windows for your own safety. We are not responsible for damage caused by guests, loss, theft or accidents inside or outside the facility, nor are we responsible for guest property, but we will do everything in our power to protect it and warn the guest about possible dangers.

Use the pool at your own risk, children should be supervised by an adult.

5 – Our access rights

We only come to the facility upon invitation and with the guest’s permission, except in the case when there is a reasonable suspicion that the facility or the guest’s property is threatened, as well as when there is a reasonable suspicion of a violation of the rules of the house. In addition to cleaning services and linen and towel changes, our staff or maintenance team may need to access your property if there is an unforeseen problem, investigate a complaint you have made or carry out certain routine property checks. If this happens, we will do our best to inform you in advance of the date and time when we will need access.

6 – Our right to cancel your accommodation

Unconditional cancellation of your accommodation with full payment is possible if the guest does not comply with the house rules and disturbs the peace, the guest’s behavior endangers the safety of our visitors or our staff, or complaints have been made against the guest for unacceptable behavior.

Persons who are not guests of the rented accommodation are not allowed to stay overnight, stay all day or use the inventory without the permission of the host, otherwise the accommodation will be cancelled for all guests.

7 – Events beyond our control

We will not be liable for any failure to fulfill our obligations under these terms and conditions caused by an event beyond our control.

Event beyond our control means any act or event beyond our reasonable control, including, without limitation, fire, explosion, storm, flood, earthquake, landslide, epidemic or other natural disaster, strikes or industrial actions by third parties, terrorist attack or threat of terrorist attack, war or threat of war, civil commotion, riot, invasion or failure of public or private telecommunications networks.

8 – Miscellaneous

Guests may not use the facilities for commercial or immoral purposes.

Janja Gora Experience reserves the right to change the information contained on its online booking website at any time and is the sole owner of its content.

In the event that guests have requested a specific facility, we will make every effort to fulfill their wishes, but we reserve the right to change the initially allocated facility.

These terms and conditions are governed by Croatian law, and for any disputes that cannot be resolved amicably and amicably, the Court at the place of the service provider’s registered office shall have jurisdiction.

9 – Cancellation policy & return days

The cancellation policy 30 days before arrival is completely free of charge, and the refund will be made within 15 days back to the guest’s card.

10 – If you have a problem or complaint

We strive to ensure that our properties are of the highest standard. However, if you have a problem with the property you have chosen for your holiday, please give us the opportunity to resolve it as quickly and efficiently as possible, and contact us immediately by phone +385 98 1751 283 or e-mail info@janjagoraexperience.hr

11 – Legal notice and the guest’s right to submit a written complaint

The service provider is the company REMI USLUGE d.o.o., OIB 77342136891, located at Janja Gora 166B, Janja Gora (Plaški).

The guest has the right to submit a written complaint to the Merchant in accordance with the applicable Consumer Protection Act (Article 10 of the Act/Consumer Protection Act) to the postal address of the service provider or to the e-mail address info@janjagoraexperience.hr

The statutory deadline for responding to a written complaint is 15 days.

12 – Place of jurisdiction

The place of legal jurisdiction for the case of a legal dispute between the Buyer and the Trader is the Commercial Court in Karlovac. Within the EU, out-of-court dispute resolution is also possible through the ODR platform/ Online Dispute Resolution | European Commission

 

Enjoy your stay!

Janja Gora Experience team

Janja gora experience

Gdje vam priroda želi dobrodošlicu tijekom cijele godine

Janja Gora Experience

Kontakt

+385 98 1751 283

info@janjagoraexperience.hr

Adresa

Janja Gora 166B,

47304 Plaški, Hrvatska

Zapratite nas na